niedziela, 23 czerwca 2013

Taaaadddammm :) WYNIKI KONKURSU :)

WYNIKI KONKURSU :)

Słuchajcie nie było łatwo!
Następny konkurs robię na "lajki" i sami sobie wybierzecie! Czuję się winna, że tylko 6 wygrywa :(  Zdjęcia rewelacja! Miłość bije od wszystkich Maluszków i Tatuśków :) Żałuję, że nie mam tylu nagród ilu zwycięzców :( 

Za pomocą dziewczyn z firm sponsorujących wybrałyśmy 6 foteczek :)
 I tu przy okazji bardzo dziękuje za wszystkie cudowne  nagrody :) 

Kinia i tata Michal
 
 
Julcia i tata Rafał
 
 
Kornelia i tata Dawid
 
 
Maja, Mikołajek i tata Piotr
 
 
Alek i tata Artur
 
 
Ksawery i tata Łukasz
 
Nagrody wylosowałam ja sama, gdyż moje dziecko padło o 18.30 i nie doczekało tej ważnej chwili! Wybaczcie!!! Przysięgam z ręką na sercu, że zrobiłam to bardzo uczciwie! Przepraszam za jakość zdjęć, ale sprzęt się ładuje ;p Tutaj fotki:
 
 

 


 
 





Wszyscy Tatusiowie są wygrani, bo mają cudowne dzieciaczki :D i na odwrót!! :)

Na pocieszenie tych, którym się tym razem nie udało dodam, że już niedługo ruszy następny konkurs :) Część nagród już czeka :) Zachęcamy do wspólnej zabawy :) 

Dziękujemy za mile spędzony czas i proszę wygranych o kontakt na maila :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz