środa, 12 marca 2014

Spring is coming :)

Dużo pisac nie trzeba...
Jest słońce jest moc :)
Ostatnie dni spędzamy na powietrzu,
co prawda niedaleko od domu, ale dla dzieci to nie ma znaczenia :)
Być może w weekend uda nam się wybyć gdzieś dalej poza miasto i zmienić troszkę otoczenie :)

Czuję ciepło i pozytywne emocje!!
Radość unosi się w powietrzu!
Normalnie żyć nie umierać :) 
Nawet te zarwane noce są mało ważne gdy można zrzucić w końcu kurtki :)

Ok, fotorelacja z ostatnich paru dni niżej :) 
Kolorowo i wiosenne :)





















A na koniec chciałam Wam pokazać sobowtóra Neli :) taaaaaaka sliczna dziewczynka :) 
I wyobraźcie sobie, że to też Nela :)
Także dwie Neluśki w wiosennej odsłonie :)
zapraszam na bloga naszej bliźniaczki:

http://nelusiowa-bajka.blogspot.co.uk



Aaaaaa :) jeszcze Wam moją Aluśkę pokażę jak się na słonku wygrzewa :)
Darmowa witaminka D :)












11 komentarzy:

  1. I prosze dwie Nele ! ;)
    Pieknie wyglada :) urocza dziewczynka :)
    I mamusia jak pieknie ubiera :P
    Wiosna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać wiosnę na każdym kroku:) super dziewczyny i jakie fajne stroje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa kurteczka i koszula....zachwycona jestem!!! Mała ślicznie wygląda, widać że pełna energii. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne rzeczy i z najtańszego sklepu :) pozdrawiamy

      Usuń
  4. no u Was to przygrzało(: tyle słońca... ja jeszcze z zimowych rzeczy nie do końca wyszłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas piękny słoneczny tydzień jest :) także korzystamy :) a zimowych kurtek mam juz dosc :)

      Usuń
  5. No jasne plac zabaw to jest to co tygryski lubią najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale macie fajny plac zabaw!!!!!
    szkoda że u nas wszystko takie ... hmmm no strach dzieci puszczać ;-)
    piękna modnisia :D

    OdpowiedzUsuń