poniedziałek, 30 czerwca 2014

Moj kawałek świata :)


Po co to całe zamieszanie?
Po co to robię?
A bo po prostu to lubię i już :)

Lubię, a nawet kocham robić zdjęcia!
Interesuje się tym coraz bardziej! 
Odkąd mam dzieci nie chcę przegapić żadnego momentu, a więc aparat jest wszędzie z nami! 
Właściwie to na początku myślałam bardziej o fotoblogu, ale jakoś się tak wciągnęłam, że czasem sobie lubię coś tu skrobnąć :) natomiast stronkę z samymi zdjęciami też posiadam :p 
A co :p :) 

Poznałam mnóstwo przyjaznych i fajnych dziewczyn! Otworzyłam oczy na wiele aspektów w wychowaniu dzieci! Wiele rzeczy się dowiedziałam z innych blogów i ciągle tą wiedzę pogłębiam! Niby to takie banalne i oczywiste sprawy, ale dla młodych matek czyjeś doświadczenie to wielka pomoc :)
Podglądam zdjęcia innych dzieci, czasami inspiruję się fotografią innych mam, bo nie ukrywajmy, ale zdjęcia na blogach mają dość wysoki poziom i baaaardzo dobrze, że tak jest! 

Poza tym blog to duża motywacja do działania! Do robienia czegoś! Niezawsze musi to być mądre, ambitne czy z korzyścią! Można przecież robić w życiu rzeczy tylko z przyjemności, radości i dla rozrywki!
Wiele razy wstaje lewą nogą, niewyspana i z brakiem pomysłu w głowie na dzień! Mam ochotę stąd uciec, bo właściwie nic nie muszę!! 
Wtedy wchodzę na fb i inne blogi! 
Odrazu dodaje mi to energii i wiele pozytywnych myśli ! Jesli ktoś tak może to i ja tak mogę! Nie poddaje się tak łatwo! Dość dużo w życiu straciłam przez brak motywacji i wiary w siebie :( 

Pomimo tego nie mam żadnych zobowiązań wobec tego miejsca! To tylko moj kawałek internetu, którym sobie dysponuje w wolnym czasie :)

Cieszę się, że są osoby, które nas podglądają, a jeszcze bardziej się cieszę z osob, które czasem zostawią po sobie znak :) 
Dziękuje również za prywatne wiadomości z miłymi słowami, bo takie też otrzymuje :) 

Wiem, że większym powodzeniem cieszą się blogi, na których to autor wyjawia więcej swojej prywatności i informacji! Ja jednak tak nie potrafię i nie chcę! Wolę by moje posty były bardziej ogólne i nie zabierały naszego życia w 100%! Same zdjęcia już dużo mówią, a więc niech tak zostanie :) 

Pozdrawiam :)






2 komentarze:

  1. Zaglądam regularnie od daaaawna, jednak bardzo rzadko zostawiam jakikolwiek znak ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznoty <3 dla mnie blog to taka odskocznia, fajne miejsce do poznania ciekawych osóbek, np. Was <3 buziak :***

    OdpowiedzUsuń