piątek, 24 maja 2013

<3


U nas przygotowania do niedzielnej imprezki pełną gębą :) za oknem pogoda nie rozpieszcza, zębole wychodzą i wyjść nie mogą :/ pozytywem jest to, że mala N czuje się o niebo lepiej :D wróciła jej energia i moja chęć do życia :) 

Wrzucamy pare fotosów: w roli głównej T-shirt z okazji zbliżającego się Dnia Mamy oraz modne sportowe pumpy :) 






                   Moje ulubione <3








 

Wszystkim MAMUSIOM wyjątkowego dnia, uśmiechu na twarzy i grzecznych dzieciaczków :)

Dla nas to również będzie niezwykły dzień, bo pierwszy w życiu i podwójny gdyż czekamy na drugą córeczkę :)

8 komentarzy:

  1. śliczna dziewczynka i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka :))) taka radosna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna Nelusia :)

    pozdrawiam :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaa te porteczki sa booooooooooskie kocham!!! mala jest cudna!
    pozdrawiam i zapraszam do nas a w zasadzie do malej baby S http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i na pewno odwiedzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej dopiero teraz doczytałam, że jesteś w ciąży!
    gratuluję!!
    będą dwie siostrzyczki!!!

    ja też mam siostrę!
    i też bym chciała siostrzyczkę dla Mojej Kornusi! :)

    OdpowiedzUsuń