wtorek, 14 maja 2013

Oto i my

Zaczęła się prawie rok temu ... oczekiwana z wielką niewiadomą i przerażeniem: MIŁOŚĆ do naszej pierwszej córci Neli! Wypełniła nasze serca po brzegi i pozwoliła zwariować bezgranicznie! Z każdym dniem sie wzmacniała i ciągle wzmacnia bo miłość rodzicielska nie zna granic!

Nel przyszła na świat 31 maja 2012r. w Exeter, UK



Odkąd zostałam mamą interesuje mnie wszystko co dotyczy dzieciaczków :) czytam blogi dziecięce, ogladam masę zdjęć, udzielam się na forum babyboom, uwielbiam śledzić popularne i te mniej popularne blogerki i ich bajkowy świat :) od dłuższego czasu zabieram się do tego, żeby też spróbować pokazać swoja miłość i pasję do córeczki w wirtualnym świecie a przy tym uczynić nasze dni jeszcze ciekawszymi!

Fotografia to moje małe hobby, niespełnione marzenia! Odkąd Nel jest na świecie mogę "cykać" do woli :) Mam komu i mam mnóstwo powodów żeby chwytać te chwile, które juz nigdy nie wrócą!!
Nela ma więcej zdjęć niż my po kilku latach bycia razem :D Każdy dzień próbujemy zapisać w aparacie!! Jest to pamiątka dla nas a przede wszystkim dla Niej. Pragnę zebrać wszystko w jednym miejscu a zarazem pokazać, że życie z dzieckiem nie musi być nudne i monotonne. Pamiętnik o stylu i modzie małej N <3




 
''Małe rączki potrafią napisać mama,
i przynoszą mi jabłko czerwone
ocierają łzy i splatają się tuż nad szyją.
W małych rączkach mieści się cała miłość ...''




Zapraszamy!!

2 komentarze:

  1. ojejj, jutro roczek :)

    wszystkiego naj, naj, naj! :***

    Moja Nelusia jest o 2 miesiące młodsza od Twojej Nelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jutro roczek ;) chociaz imprezka juz byla ;D

      Usuń